Εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄ Λυκείου στην Καλαμάτα

Την Πέμπτη 5 Απριλίου 2012, πραγματοποιήθηκε η τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της Α΄ Λυκείου στην πανέμορφη Καλαμάτα. Το πρωί της ίδιας ημέρας συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο και ετοιμαστήκαμε για αναχώρηση. Σε δύο λεωφορεία οι μαθητές της Α΄ Λυκείου απολαύσαμε την υπέροχη καταπράσινη διαδρομή μέχρι τον προορισμό μας. Προτού φτάσουμε στο πολυτελές ξενοδοχείο μας, κάναμε μία στάση στον αρχαιολογικό χώρο του Μιστρά όπου ανεβήκαμε στο βυζαντινό κάστρο και λίγο μετά την περιήγηση απολαύσαμε τις τοπικές γεύσεις στην πλατεία του χωριού.

Την επόμενη ημέρα επισκεφθήκαμε το πανέμορφο κάστρο της Μεθώνης και στη συνέχεια την Πύλο. Δύο πόλεις τόσο γραφικές, λουσμένες με πράσινο και γαλάζιο χρώμα που πραγματικά έκαναν όλους μας να εκτιμήσουμε την ομορφιά της ελληνικής φύσης.

Την τρίτη ημέρα της εκδρομής μας, περιηγηθήκαμε στην πόλη της Καλαμάτας και απολαύσαμε τον ηλιόλουστο καιρό πλάι στην παραλία. Την τελευταία ημέρα στενοχωρημένοι μεν που η εκδρομή μας έφτανε στο τέλος της,  χαρούμενοι δε για τις ευχάριστες και αξέχαστες στιγμές που περάσαμε, επισκεφθήκαμε το πανέμορφο Ναύπλιο ενώ αργότερα  πήραμε το δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα.

Αναμφίβολα ήταν μία από τις πιο διασκεδαστικές εκδρομές στο πλαίσιο του σχολείου η οποία συνδύαζε την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία γεγονός που την έκανε ξεχωριστή.

Χριστίνα Αθανασιάδου (Α2 Λυκείου)

This entry was published on Μαΐου 9, 2012 at 7:46 ΜΜ and is filed under Αρχική Σελίδα. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.