Ρατσισμός: μια διαθεματική διδασκαλία

DSC02884Στο πλαίσιο της διαθεματικής και βιωματικής προσέγγισης γνωστικών αντικειμένων, την Πέμπτη  13/2 και ώρες 09.45 – 11.15 (3η και 4η διδακτική ώρα) οι καθηγητές Ηλ. Αρδίττης, Αντ. Μυκωνιάτης και  Γ. Νταουλτζής δίδαξαν από κοινού το θέμα του ρατσισμού στους μαθητές των τμημάτων Β1, Β2, Β3 και B4. Η συνδιδασκαλία έγινε στο χώρο του innovatorium.

Η βιωματική  προσέγγιση του θέματος θα συντελεστεί  στην προγραμματισμένη επίσκεψη στο Εβραϊκό Μουσείο στις 18/2.

  • Οι μαθητές στην αρχή απάντησαν ηλεκτρονικά σε σχετικό ερωτηματολόγιο – γκάλοπ.[1]
  • Διαλεκτικά, ο κ. Αρδίττης προσέγγισε το θέμα από άποψη γενετική, ο κ. Μυκωνιάτης από άποψη ιστορική και ο κ. Νταουλτζής από άποψη κοινωνιολογική.
  • Οι μαθητές αυτοαξιολήθηκαν απαντώντας ηλεκτρονικά σε ερωτήσεις (τύπου σωστό – λάθος) σχετικές με όσα διδάχτηκαν.
  • Στο τέλος του μαθήματος παρουσιάστηκαν τα στατιστικά αποτελέσματα των δύο προαναφερθέντων ερωτηματολογίων.

DSC02887Τεχνικά μέσα υλοποίησης του μαθήματος: Ppt, Video,«Ηλεκτρονικό» ερωτηματολόγιο


[1] Την ψηφιοποίηση των ερωτηματολογίων, την επεξεργασία και στατιστικοποίηση των αποτελεσμάτων ανέλαβε ο κ. Β. Οικονόμου.

Advertisements
This entry was published on Φεβρουαρίου 28, 2014 at 9:24 ΠΜ and is filed under Αρχική Σελίδα. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.
Αρέσει σε %d bloggers: