Η Στέλλα Βιολάντη καταγράφει τις σκέψεις της στο ημερολόγιό της..

Η Στέλλα βιολάντη, κεντρικό πρόσωπο στο έργο του Γρ. Ξενόπουλου «Στέλλα Βιολάντη» ,καταγράφει τις ενδόμυχες σκέψεις της στο ημερολόγιό της.. Τι θα μπορούσε να είχε καταγράψει σε αυτό…

από το μαθητή Σπύρο Νικήτα, Α΄4 Λ

Υπεύθυνη καθηγήτρια Νεοελληνικής Λογοτεχνίας κα. Σπ. Χαδιάρη

1412162131Αγαπητό Ημερολόγιο,
Σήμερα ξεκαθάρισα με τη μητέρα μου, τη θέση μου απέναντι στον Χρηστάκη και στον πατέρα. Η ίδια ήρθε και μου είπε πως πρέπει να πέσω στα πόδια του πατέρα και να του πω πως έχω μετανιώσει για την αγάπη που τρέφω για τον Χρηστάκη. Μου είπε ακόμα, πως αν γίνει κάτι τέτοιο, ο πατέρας θα με συγχωρούσε και θα με πάντρευε με άλλον άντρα. Εγώ, δεν άντεξα, με αυτά που άκουγα και της απάντησα ένα βροντερό «ΟΧΙ» σε οτιδήποτε κι αν αναφερόταν. Η μητέρα δεν περίμενε αυτή την αντίδραση και τρομαγμένη με ρωτούσε αν σκέφτομαι τι κάνω. Εγώ, όμως, αγαπάω τον Χρηστάκη και όλος ο κόσμος ξέρει ότι είμαστε μαζί. Μπορώ να πέσω στα πόδια του πατέρα και να ζητήσω συγγνώμη, αρκεί να είμαι μαζί με τον Χρηστάκη. Εξάλλου,  δεν έχει σημασία που δεν είναι πλούσιος, αφού οι πλούσιοι δεν είναι απαραίτητα και ευτυχισμένοι. Η μητέρα αντέδρασε πολύ άσχημα, λέγοντάς μου πως πρέπει να κάνω ό,τι μου λέει ο πατέρας, γιατί αυτός ορίζει τη ζωή μου. Εκνευρίστηκα τόσο πολύ, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου. Δεν με νοιάζει η γνώμη του πατέρα, αν θέλει ας με δείρει, ας με κλείσει στο σπίτι και να με σκοτώσει ακόμα δε θα με νοιάξει… ή ο Χρηστάκης ή κανένας. Ένοιωσα πολύ χαρούμενη γιατί επιτέλους διεκδίκησα αυτό που ήθελα και πρώτη φορά η μητέρα «έκανε πίσω». Μου είναι αδιάφορο για το αν θα ζήσω ή όχι, αφού τόσο καιρό περνάω βασανιστήρια και δεν παραπονιέμαι καθόλου. Αγαπάω τόσο πολύ τον Χρηστάκη, που θα κάνω τα πάντα για να τον έχω. Εξάλλου, υπάρχουν πολλές γυναίκες που κατάφεραν αυτό που θέλω εγώ. Κάποια στιγμή η μητέρα μου ξαναείπε πως θα παντρευτώ αυτόν που θέλει ο πατέρας. Τότε και εγώ από τον θυμό μου της είπα πως θα φύγω από το σπίτι. Η μητέρα για ακόμη μια φορά μου μίλησε άσχημα και προς στιγμήν μετάνιωσα που το είπα, μετά όμως πήρα θάρρος και το είπα πάλι. Η μητέρα δεν άντεξε και έπεσε σε μια καρέκλα, λέγοντας πως έχω τον διάολο μέσα μου, εγώ όμως θα μείνω προσηλωμένη στο στόχο μου μέχρι να τον πετύχω.

This entry was published on Δεκέμβριος 23, 2015 at 10:40 ΠΜ and is filed under Αρχική Σελίδα. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.
