Χωρίς τίτλο..

από τη μαθήτρια Χρύσα Κουφού

ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ

Το ποίημα το οποίο ακολουθεί, ονομάζεται «ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ» και απέσπασε το δεύτερο βραβείο στον 4ο πανελλήνιο λογοτεχνικό διαγωνισμό «ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΕΝΤΖΙΚΗΣ». Αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας έφηβος και θέτει ζητήματα όπως αυτό της χαμηλής αυτοεκτίμησης, και της έλλειψης αυτοπεποίθησης καθώς και της κριτικής που ο έφηβος λαμβάνει από τον κοινωνικό περίγυρο. Κατατάσσεται στην κατηγορία της μοντέρνας ποίησης.

Από τα μάτια μου κύλησε ο Τίγρης και ο Ευφράτης.

Κόκκινος αμμόλοφος η ερεθισμένη μύτη μου.

Τα μαλλιά μου ανάκατα, σαν κάποιος να είχε ξύσει

το κρανίο μου με μανία για να βρεί τον κρυμμένο θησαυρό

της ευτυχίας μου. Τον βρήκε.

Μα σαν άνοιξε το λουκέτο της ψυχής μου, σκόρπια

απλώθηκαν μαύρες σκιές που έστησαν έναν άγριο χορό στο

άκαρπο χωράφι όπου θα φύτρωνε ο θάνατος.

Πώς είσαι έτσι;

****

Ενας μοναχικός καβαλάρης κάλπαζε στην αγκαλιά ενός απάνθρωπου

κόσμου.

Ηθελε να φύγει, να τ’ αφήσει όλα πίσω, όμως

το άλογό του δεν μπορούσε να κάνει βήμα.

Είχε κολλήσει

στην κινούμενη άμμο των δακρύων μου, αιώνια αναγκασμένο

να ζήσει στην άβυσσο της δύναμης των ισχυρών.

Πώς είσαι έτσι;

****

Ξαφνικά το ρολόι σταμάτησε. Ο καθρέφτης ράγισε. Μάλλον

βαρέθηκε να με κρίνει.

Χίλια θρύψαλα έπεσαν στο πάτωμα

σαν τον έναστρο ουρανό τη νύχτα.

Πέθαναν τα όνειρά μου.

****

Ενας  εκκωφαντικός θόρυβος ανάγκασε τον χρόνο ν’ αρχίσει να

ξανακυλά.

“Οι σκιές!! Τρέξτε να σωθείτε!!”

Κι εγώ έτρεχα μήπως ξεφύγω από τον λαβύρινθο του μυαλού μου.

Χτυπήθηκα. Μια κόκκινη κηλίδα στη θέση της καρδιάς μου.

Σιγογέλασα.

“Μα εγώ δεν είχα καρδιά!”

Την είχαν κομματιάσει οι κλέφτες των ελπίδων μου χρόνια πριν. “Η μήπως χθές;

Η αίσθηση του χρόνου χάνεται, όπως και η ανθρωπιά μου..

30-10-2014

 

This entry was published on Δεκέμβριος 7, 2016 at 7:57 ΜΜ and is filed under Αρχική Σελίδα. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Σχολιάστε

